torstai 11. elokuuta 2011

huomenna!


Kuten joku onkin ehkä saattanut kuulla, Flow Festarit starttaa huomenna kolmipäiväisen iloittelun hyvän musiikin ja mukavan menon ystäville. Vähän kaikki ovat aiheesta jo kirjotelleetkin, ja muiden vinkkejä voi tarkastella helposti Jyrin toteuttaman Rosvot-palvelun kautta. (Käytännöllinen juttu muuten, mutta ainakin mun minimaalisella 13" näytöllä tagit katkeaa r-kirjaimen kohdalla.)

Kirjoitin ensimmäisenä ilmoitetuista artisteista huhtikuussa täällä, eikä sen jälkeen ole tullut enää varsinaisia must-see bändejä. Itse asiassa varmaan ainoa lisäys mun kalenteriin on vasta tällä viikolla ilmoitettu, Q-Tipin tilalle tuleva MF Doom. Jäbän tuotanto ei ole kovin tuttua, mutta livenä varmaan erittäin mielenkiintoinen! Ylläripylläri peruuttaneen Zombyn tilalle tuli mulle ennestään tuntematon Balwan, joka oli kyllä mun mielestä vähän erikoinen valinta koska musiikillisesti noi kaksi eivät ole kovinkaan lähellä toisiaan. Esim. SBTRKT olis kelvannut... Niin ja olen syvästi järkyttynyt siitä, että Battles ja Kanye on nyt päällekäin! En hyväksy ollenkaan.

Suvilahdessa nähdään, toivottavasti ei sada!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti