lauantai 5. joulukuuta 2009

4.12.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Atlas Sound - Walkabout (w/ Noah Lennox)


Kävin pitkästä aikaa Stupidossa. Tulee harvemmin käytyä koska se on ns. kaukana ja yleensä liian täynnä punavuorihipstereitä, mutta tein nyt poikkeuksen koska Äksä kyllästyttää. Mukaan lähti Deerhunteristakin tutun Bradford Coxin sooloprojektin Atlas Soundin kakkoslevy Logos. Olin kyllä luvannu itelleni etten osta levyjä koska mun levari on rikki ja saan sen korjaamiseen tarvittavan osan vasta joululahjaks, joten tällä hetkellä lähinnä vaan hiplailen näitä ja kuuntelen korva neulassa kiinni. Onneks on Spotify ja Hype Machine. (Y) Ps. Toi levyn kansi on oikeesti tommonen et sen naama on valottunu ei oo mun kamerataidoista/taidottomuudesta kiinni jsyk.....

Täytyy kyl Stupidosta sanoo että ei jumalauta mua ärsyttää se et kaikki on ihan sekasin jokapaikassa ja suurin osa vinyyleist on _lattialla_ jossa pitää sitte kyykkiä..... Pliis. Äksäs on sentää selvästi genret ja aakkoset.

Image and video hosting by TinyPic

Kävin kans Lushissa ekaa kertaa ostoksilla. Shampoota en vielä päässy koittaa päässä asti mut toi naamio oli ainaki täyden *_____* arvonen! Munki teiniakneiho on ku vauvan peppu etc.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
mekko minimarket, kaulakoru topshop

En postaa yleensä mitään wiwt-juttuja koska mua ei ainakaan muiden sellaset oikeestaan kiinnosta, mut nyt on pakko show-offaa tätä mekkoo koska se on mulla päällä varmaan kolmena päivänä viikossa. Ostin pari viikkoa sitten Beamista ja sen jälkeen ollaan oltu erottamattomat. *u* Niiiiin pehmee, mukava, ihana, käytännöllinen ymsyms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti