keskiviikko 24. helmikuuta 2010

christopher kane f/w 2010 + kirsi


 

En tiedä tykkäänkö tästä vai en. Jotkut kankaat näyttää ihan älyttömän halvoilta, enkä oo ihan varma noista kukistakaan. Tulee mieleen jotkut vanhat venäläiset koristeet. Tykkään kyllä noista pitsi/nahka kauluspaidoista, vaikka ne muistuttaakin vähän Pradaa. Jotenkin musta tuntuu että tykkään Kanesta joka kerta vähemmän. SS 10:n pöytäliinakankaatkaan ei oikeen vakuuttanut, vaikka yleensä Kane on Lontoon parhaimmistoa. No jaa, ehkä tähänkin mallistoon vielä tottuu ja alkaa tykkäämään.


Christopher Kanen avasi ja sulki suomalainen Kirsi Pyrhönen, joka oli mun kanssa samalla yläasteella. Niiiiin absurdia, ja samalla myös vähän masentavaa koska Kirsi on mua vuoden nuorempi.... Aattelin kyllä aina että sen pituudella (en muista tarkasti mutta yli 180 cm) pääsis pitkälle mut en olis uskonut että näin pitkälle. Oon kyllä niin innoissani, toivottavasti Kirsi nähdään Milanossa ja Pariisissakin!

4 kommenttia:

  1. Mäkään en oikeen tajuu tota Kane-hypetystä..
    Minkä takia on masentavaa että Kirsi on sua vuoden nuorempi? Tosi monet mallithan on tyyliin jotain 15-vuotiaita. Mun mielestä on super ihanaa että joku lupaava suomalainen malli! Toivottavasti Kirsistä tulee uus suomalainen huippumalli!

    VastaaPoista
  2. Masentaa koska se on Lontoossa kävelemäs Christopher Kanen näytöksessä ja mä istun kotona...... Ja siis toivon mäki et se saa mahollisimman paljon töitä ja niin varmaa saaki! Ainaki Pradasta oon kuullut jotai huhuja että fingers crossed.

    VastaaPoista
  3. must on vaan jotenkin karseeta et 16 veet tytöt hyppelöi tuolla :-/. aikusia aikuisten maailmaan plz.

    VastaaPoista
  4. jep varsinki koska suurimmalle osalle käy gemmat eli ei saa enää töitä kun ne kasvaa ja alkaa näyttää naisilta...

    VastaaPoista