keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

keikkaa pukkaa


 Toisin kuin nähtävästi koko muu maailma, mä olen ainakin erittäin innoissani Flown tähänmennessä julkaissusta lineupista! Surfer Blood, LCD Soundsystem, The XX, Major Lazer ja Diplo, M.I.A., Girls, Jonsi etc. on aika lähellä sitä unelmafestaria minkä kehittelin pääni sisällä. Toki noiden päälle voisi lisätä vielä esim. No Agen, Healthin, Real Estaten, Grizzly Bearin ja Ancon mutta silti ahhh, en olisi hirveästi  parempaa voinut odottaa ekalta Flow-reissultani. Alan kohta tosissani uskomaan karmaan koska lainkuuliaisena kansalaisena en koskaan yrittänyt alaikäisenä sisään minnekään, ja nyt kun pääsen niin kaikki mitä tahdoin näyttää tulevan samalla kertaaa.


Toinen iloinen ylläri oli kandalainen noisebändi Japandroids Kuudennelle linjalle 28.6. Tottapuhuen oon aina pitänyt Japseja emona b-luokan No Agena enkä usko että kukaan voi samankaltaisuuksia kieltääkkään mutta oon silti erittäin stoked! Suurin pelkoni vaan on että yleisö on superlame ja seisoo kädet puuskassa Coronaa siemaillen koko keikan. Mä ainakin haluun vähän pistää ns. jalalla koreasti, Japandroids on melkeen täydellistä riehumismusaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti