torstai 24. kesäkuuta 2010

no age

Losilainen noiseduo No Age on ehkä mun lempibändi, ainakin kun kyse nuoremmista yhtyeistä. Kahden vuoden takainen Nouns hipoi täydellisyyttä, se on mun last.fm:n soitetuin albumi ja yks mun suosikkileyjä koskaan. Niinpä onkin varmaan tarpetonta koittaa sanoin kuvailla kuinka innoissani olin kun näin tänään uutisen uudesta levystä! Nimi on Everything in Between ja se pamahtaa maailmaan 28.9. Biisejä on 13 eli yks enemmän kuin Nounsilla, joista Depletion on luultavasti sama joka kuultiin jo alkuvuodesta Daytrotter-sessiossa.  Kitaristi Randyn mukaan viba tulee olemaan aika samantyyppinen kuin viime syksynä ilmestyneessä Losing Feeling EP:llä, mikä sopii mulle paremmin kuin hyvin.

Tutustuin No Ageen alunperin Vicen haastattelun myötä tasan kolmen vuoden takaisessa The Noxious Fumes Issuessa. Lehdestä mulla ei ole kovin paljoa sanottavaa, laatu on tippunut alamäkeen nopeammin kuin kerkee sanoa hipstershit eikä mulla ole ollut intressejä keräillä issueita enää pariin vuoteen. Mutta ei nyt saa silti täysin dissailla, löysin sentään Vicen kautta No Agen lisäksi esim. Deerhunterin ja Black Lipsit.

DSC_0119

Elämäni katkerinpiin hetkiin kuuluu se, etten päässyt No Agen tähän mennessä ainoalle Suomen keikalle vuonna 2008. Koitin lahjoa silloin Kuudennella Linjalla blokkarina töissä olleen serkkuni päästämään mut jostain salaovesta mut harmillista kyllä tämä suunitelma ei koskaan nähnyt päivänvaloa. Ehkäpä maailmankaikkeus olis mun puolella ja seuraava kiertue ylettyis Helsinkiin asti. Siihen asti elokuinen Venäjä alkaa kuulostaa erittäin kutsuvalta.

Tähän loppuun vielä pari mun lempparibiisiä:


 

 



2 kommenttia:

  1. Meinasin mehustella tätä kans mut eipä nyt tartte! Vihdoinkin!!! Toi tulee olee niin hyvä levy tai sit tuun pettyy niin pahasti mut sitä vaihtoehtoo en ota huomioon :D Depletion on parhautta, jos joku biisi pitäis valita Daytrotterist niin valitsisin sen.

    Pakko kääntää veistä haavassa mut No Agen suomen keikka oli kaikkien aikojen paras keikka jol oon ollu. Ja nyt kun ne keikkailee Pietaris niin olis paras tulla tänneki!!!

    VastaaPoista
  2. Jep en haluu ees aatella sitä mahollisuutta et se ei olis vuoden paras levy! Depletion on sikkehyvä mut ois kyllä N.G.F.S. kelvannu myös.

    Ja yhyy, onko pakko olin jo vakuutellu itelleni et oli ihan surkee keikka varmaan enkä menettäny mitää... Mut luulis nyt et vois tulla tänneki pikkuvisiitille!

    VastaaPoista